CIOC! CIOC!

Ai nimerit in tara lui -Escu. De esti om bun, poti ramane. De nu, te rugam, sa ne lesi!

miercuri, 14 decembrie 2011

POLITICHIA DATA PE MUTE

Cred ca ai observat, -Escule, ca nu pre am mai abordat teme de politica, de nicio culoare. M-am saturat de aberatiile aberantilor politicieni romani! M-am saturat de manipularea prin mass-media!

Stiu, cu certitudine, ca politica are culoare numai de ochii lumii. Toti politicienii au sufletele negre. Nimeni nu e portolcaliu, rosu, gaben, albastru sau verde. Toti sunt negru. Se zugravesc in culori, pentru noi, muritorii, pentru a ne face sa credem ca ei se lupta pentru noi, ca lor le pasa, cand, de fapt ei se intalnesc, la mese negre, clevetesc si urzesc panze negre, pentru a ne duce nicaieri!

De asta nu mai vreau sa scriu despre ei! Nu vreau sa mai aud despre ei! Am desfiintat televiziunea prin cablu, la mine acasa. Am renuntat sa le urmaresc circul pe internet, online, prin presa scrisa...

Am luat o pauza de politica!